Aynur52 Merhabalar, benim de oğlum henüz 3 yaşına girmedi, kızım 15 aylık ve şu an 5 aylık hamileyim. Benimki de spiralle kalınmış bir gebelikti, yani tamamen sürpriz oldu. Daha önce iki normal doğum yaptım ama ikinci doğumum benim için ciddi bir travmaydı, uzun süre etkisinden çıkamadım. Bu yüzden başta sezaryen düşünüyordum. Doktorum ise normal doğum konusunda oldukça destekleyici. Zamanla bu sürece kendimi adapte etmeye çalıştım. İlk zamanlar kabullenmek çok zordu, korkularım ve kaygılarım hiç bitmiyordu ama gün geçtikçe insan alışıyor. Sonuçta Allah verdi, nasibiyle gelecek diyorum ve buradan güç almaya çalışıyorum. Şu an doğuma 4 ay kaldı ve eskisi kadar panikte değilim. Sizin için de çok zor olacağını tahmin ediyorum, özellikle küçük çocuklarla bu süreci yaşamak insanı gerçekten yıpratıyor. Ama inanın sandığımızdan çok daha güçlüyüz. Çocuklar birlikte büyüyor, her şey bir şekilde yoluna giriyor. Kendinizi yalnız hissetmeyin, yalnız değilsiniz. Hepimiz benzer yollardan geçiyoruz ve birbirimize güç olabiliriz 🤍