Merhaba kızlar 26 yaşındayım, benim 2,5 yaşında bir oğlum ve 1 yaşında bir kızım var. Ikinci bebegimi isteyerek yaptım çok çok zorlandım ama sukur buyudu bu sureçte spiralle korunuyordum ama şu an tekrar hamileyim. Bu bebeği bir türlü kabullenemiyorum. Daha önce 2 normal doğum yaptım ve son doğumum benim için adeta bir travmaydı.Şimdi çok kararsızım… Bir yandan bu gebeliği aldırmak istiyorum ama günah olduğunu söylüyorlar. Öte yandan dogurup sezaryan olup kordonlarımı mı bağlatsam, yoksa yine normal doğum mu yapsam bilemiyorum.
Gerçekten psikolojik olarak çok kötü durumdayım, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Aldırmalı mıyım yoksa siz olsanız dogurur muydunuz ?