Alya05 Allah nasip ederse inşallah 3. Kızımı kucağıma alacağım, aşırı heyecanlıyım nasıl olacak kime benzeyecek minnoş minnoş elleri 🥰 Ponçik yanakları 😊
Seyda-06 Alya05 ay ne güzel 3 kız evladın olması bende çok istedim kızım olmasını ikinci oğluma hamileyim allah sağlık sıhhat versinde içimde hep kız evlat ukde kaldı tekrar doğurmayada cesaret edemem artık allah bahtlarını güzel yapsın inşallah allaha şükür evlat hasreti yaşatmadı allah kucağımız doldu gelinlerime kızım derim bende
Havin49_ Alya05 hayıekısyla kucağına al cnm bende 109 gün ama ikiz büyük ihtimalle daha erken doğarlar benimde bi oğlum var iki oğlum da olucak sen üç kız ben üç erkekle yola devam 😀😀
Alya05 Havin49_ maşallah canm gel dünür olak 🤣🤣 üçü bir arada olsun 😃😃 kız anası olmak çok güzel. Tabi kesin erkek anneside olmak muhteşemdir. Doğurup büyütelim sonra yine temel atarız. Allah bana erkek Sanada kız nasip etsin 🥰🥰😍😍😁
Alya05 ikiprensesannesi___ aylar hemen geçiyor ya. Kontrole gidiyorum ya bi bakmışım 4 hafta geçmiş tekrar kontrole gidiyorum havalar sıcakken günler geçmiyor du sanki. Bide ilk 3 ay çok zordu Benm hiç gün bitmek bilmiyor du şuan daha iyim maşallah su giibi gidiyor
ikiprensesannesi___ Alya05 evet çok çabuk geçiyor bir yandan hüzün sarıyo insanı sonuçta giden ömürden 🥲ama bir yandan da evladıımıza kavuşacaz Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Alya05 ikiprensesannesi___ aynen öyle her ay ömrümüzden gidiyor Demet evgarın bi videosu var dşyor daha düne kadar çıtırdım bana lolita derlerdi diyor 🤣🤣 evlendiğimde çıtırdım 20 yaşında şimdi 3 çocuk anası 30 yaşına geldim yıllar ne çabuk geçiyormuş 🤣🤣