minaa_2356 Yikra yarın kan testi verecem çünkü duphaston kullanıyordum ve o rahim duvarını kalinlaştiriyo ona rağmen hiç adetim gelmedi kesildi yani ve otobüste bayilinca şok oldum normalde hiç adetim böyle olmaz
senos15 damrakaptan bu testler erkenden yapınca çok yanıltıyor asla inanma canım regli gününde kaset test yap gecen ay aynı böyle seninkinden daha belirgindi hatta kesin hamileyim dedim kan verdi. 0.2 çıktı kanka
minaa_2356 Yikra gittim hastaneye ultrasonda baktı ben tabi önce kese gördüm gibime geldi ya da bebek 🫨 ama doktor kist olduğunu söyledi 4 buçuk cm çok sasırdım keseye benzettigimi de söyledim hatta 😅
H_M_ damrakaptan ben ayın 26 Şi böyle çıktı kan verdim çıkmadı ayın 27 Şi adet günümdü dahada olmadım anlamadım gitti
efnanss damrakaptan o marka gayet güvenilir diye biliyorum inşallah vardır hadi bakalım haberdar edin