minaa_2356 Kızlar gözlerim biraz sıkıntılı alerji yüzünden tam seçemiyorum var mı kıl gibi görüyorum sanki anlamadım
minaa_2356 Deletedmom_297 Esma006 cicekanne8 M123-123 Bence de yokk alerjim tuttu sabah gözlerim kızarmisti var gibi geldi bana şimdi daha net bakınca yok hayırlısı ne diyelim
Deletedmom_297 minaa_2356 benim de öğlen çıkmadı akşam çıktı canım umut hep var adet olmadığım sürece
minaa_2356 Yikra beklicem belirtilerim var ama gebelik mi yoksa ilaç yan etkisi mi. Bilmiyorum duphaston kullanıyordum
minaa_2356 Yikra açık pembe gibi gelmişti kesildi bir daha gelmedi öğlen 12de geldi bir pedi doldurdu başka da gelmedi ve çok tuhaftır ki bugün otobüste bayıldım anlamadım bakayım eğer kanama gelmezse hastaneye giderim
senos15 damrakaptan bu testler erkenden yapınca çok yanıltıyor asla inanma canım regli gününde kaset test yap gecen ay aynı böyle seninkinden daha belirgindi hatta kesin hamileyim dedim kan verdi. 0.2 çıktı kanka