lavinial fakultede Ulaş Çoban var asiri tatli ve ilgili bir doktor kesinlikle isini severek yapiyor ve hastalarina deger veriyor ben beklemek istemedigim icin 9.00 a randevu aliyorum ve ilk hastasi ben oluyorum hastaneye gittikten 5-10 dk sonra hocanin odasinda oluyorum muayene ucreti 1.100 tl icerde en az 20 dk kaliyorsunuz ozelden hicbir farki yok kesinlikle kendi kisisel numarasini veriyor bir sikinti yasadiginizda kendisi donus yapamazsa asistani mutlaka arayip donus sagliyor. İceri esinizle girebiliyorsunuz sordugunuz her soruya guleryuzle karsilik veriyor sizi gordugunde hosgeldiniz diyip halinizi hatrinizi soruyor ben asiri memnunum ozele 90-100 bin gibi para vermek istemiyordum butun tahlilleri istiyor ikili uclu taramami yaptirdim 2 kere detayli ultrasona girdim ilk baslarda dusuncem 5-6 aylik olana kadar fakulteye gider sonra ozelde bir doktora dogumumu yaptirir sadece dogum ucreti oderim diyordum ama doktorumdan o kadar memnunum ve o kadar guveniyorum ki ondan baskasina bebegimi ve kendimi emanet edemem gibi dusunuyorum ozel fikrinden tamamen vazgectim. Bir sans vermenizi kesinlikle tavsiye ederim fakultedeki dogum ucretide ozele gore cok az diye biliyorum ama net bir fiyat ogrenemedim fakulte odalari biraz eskiymis ozel servis bolumunden oda ayarlayabilirseniz ordaki odalar cok guzelmis ordan oda ayarlamaya calisacagim dogum icin