lavinial şöyle söyliyim zaten randevulu gidiyoruz vs randevulu gittimiğiz için çok bekliyoruz diyemem ama kesinlikle yoğun hergünü mesaj attığınızda aciliyet durumuna göre ya hemen yada geç dönüyor ama dönüyor gün içinde muhakkak benimde bi gözüm korkmuştu yoğunluğumdan iki tane asistanı var onlarda gereken yerde yardımcı oluyor ben yoğunluğundan bi sıkıntı yaşamadım zaten doktor günleri hamileler için özel oluyor odaya girdiğiniz andada gereken ilgiyi veriyor bence bide aslında benim tercih etme sebebim doğum süreçte muhakkak önemli ama doğum ve doğum ameliyat ekibi çok iyiymiş o ve zaten eli becerikli bi kadına benziyor zaten bi gidin derim ben ikinci gebeliğimde yine Seher hocadan devam ederim bugün hatta yanındaydım başka bi doğum yapan hasta çıktı ona da sordum dedim nasıl geçti doğumunuz memnun kaldınız mı diye aşırı memnundu çok mutluydu doğumundan
lavinial