nzehra karnabahar görünümünde siğil ise hpv oluyor fakat birçok çeşidi varmış kanser olan çok çok düşük ihtimaldir bende ilk hamileliğimde olmuştum, doğum doktorumun izniylede cildiyede yaktımıştım gaz ile, maalesef normal doğum önermedi doktorlar ama sen iyice araştır sor bence ama sezeryan olursanda üzülme sakın sadece erken haftada doğurmaya gerek yok sancın başlayınca sezeryan olabilir miyim diyede sorabilirsin veya en azından bir sorun olmazsa 40 haftaya kadar bekleyebilir miyiz dersin , doğumdan sonra lohusalık bitiminde de sürüntü testi verirsin hangi çeşit olduğunu öğrenmek için