Busrababuz Çok bunaldim artık eve sığamıyorum gittikçe agirlastim için yürürken de zorlaniyorum 😣 ne yapacagimi bilmiyorum siz napıyorsunuz bu arada 28+6 haftalik hamileyim
Rabia06 Busrababuz ay kuzum o haftalar insan bi geliyo aeni iyi anlyrm bende 37+6 haftalgm bendede aynısı var artk dogrmk istiyorm bende 😫
Hmyr_ygt Busrababuz ay daha haftan küçük 😄 sen şöyle bir 36 37 olda gör İnan bel ağrısı bacak krampı karnım desen kocaman oturup kalkamıyorum
Cansualkc Busrababuz hafta ve gunumuz ayni kesinlikle ayni seyleri yasiyoruz duygularima tercuman olunmuş 😓
Busrababuz Rabia06 sabırsızlanıyorum bir taraftan bebeğime kavuşmak için bir taraftanda sağlıklı olsun diye zamanında gelsin istiyorum 😣 senin az kalmış ama bir kaç hafta 😊
Nurayse Rabia06 bende 37+6yim sezeryan gunu alicam 5.de rabbim herkezi bebegine saglikla kavusmayi nasip etsinn
Rabia06 Busrababuz evt canm az kaldı da şu son günler geçmiyo işte rabbim saglıcakla kucagmza almayı nasip etsin inşallah ❤️❤️
Busrababuz Hmyr_ygt ya Galiba ben hamilelikte çok kilo aldım dediğin belirtilerin hepsi bende var 😣 hatta bazen diyorum erken mı doğurucam 😣
Hmyr_ygt Busrababuz canım o kişiden kişiye şikayetler değişiyor bende de erken başladı şikayetler 30 haftada aşağı indi bebek erken Doğum riski var dedi ayaklarını kaldır yat dedi şuan 37 olduk çok şükür
Busrababuz Cansualkc ne yapacağız hiç bilmiyorum en son tv uni nin reklamına ağlarken buldum kendimi 😣
Busrababuz Hmyr_ygt az kalmış 😊😊 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin peki sen naptın bu zamanda nasıl geçirdin
YagmurDaskn Busrababuz Valla bana bugün bi enerji geldi durdurabilene aşk olsun 😂😂 şimdi perişan ve pişmanım. 😂😂😂😂😂
Hmyr_ygt Busrababuz canım doktorun dediği gibi yattım hiç ağır iş yapmadım evi bir kat süpürdüm yemek yaptım hepsi bu şimdi de yürüyüş yapıyorum
Mehtapsato Busrababuz anneligin zor oldugumu biliyodum ben bu ucuncu cocugum ama hamileligin bukadar zor oldugunu bilmiyodum cunku cok ama cok zor geciyo
Gyed Busrababuz bende aynı durumdayım sadece ben öyleyim zannediyordum evin bütün odalarını dolaniuom dışarı çıkıyorum olmuyo millete söylüyorum onlarda anlamiyor biz sıkılmaya zaman bulamiyoz diyorlar sen nasıl sıkılıyorsun ne bilim ya zor yani ama şükür diyelim halimize
Busrababuz Gyed milletle konuşunca naz yapıyoruz sanıyorlar ama öyle değil içimizde bize bağlı bir can var hem onu düşünüp davranmak zorundayız aynadaki kendimden de sıkıldım kilolu yorgun bir kadın görüyorum 😣 zmaanda geçmiyor ne yapsam bilemedim
Zuhresule Busrababuz ben de 2 aylıkken öğrenmeme rağmen zaman geçmiyor sanki 3 yıldır hamileyim 🤷🏻♀️
Busrababuz Zuhresule 😂😂 bir ara hızlanıyor sonra biran da fren yapiyosun geçmiyor bitmiyor bu trafik 🙄
Srfn11 Busrababuz 22. Haftaya kdr hicbsyim yoktu. Ne zmn 23 24 25 oldum bittim resmen😫 saga donuyorum tekme sola donuyorum kafa atiyor sirt ustu ztn nefes bile alamiosunnn🙄 birde 2 dkda bir cise tasinmasi var.. tam uyucam uykuya daliorum diosun tuvalet gelior saka gibiiiiii😫😫😫😫😫😫😫😫
Gyed Busrababuz kız aynı beni tarif ettin eşime diyorum kendimi koca karı gibi hissediyorum oda gayet iyisin diyo ama ben kendimi yorgun bakımsız hissediyorum inşallah geçer sağlıklı olsunda kuzularımız
Toffy1907 Busrababuz geçer canım hepimiz öyle hissediyoruz 34 haftalık olduk bizde sanki baya uzun zamandır hamile gibiyim insan bazen gerçekten çok bunalıyor seni çok iyi anlıyorum özgürlüğüm elimden alınmış gibi hissediyorum bazen sonra minikimi düşünüp şükrediyorum☺️ Zorlu bi süreç ama geçecek