Laydyg Evet arkadaşla çam sakuranın gebe eğitiminde tanıştık. Odaları doğumhaneyi gördüğünü söylemişti. Benimde yarım randevum. Heyecanlandım şimdi inşallah aklımdaki sorulara cevap bulurum. Bende muayene ücretini sorduğumda 1500 dediler. Sezaryen ücreti Medipole göre çok uygun olduğu için Erdem hastanesine bir gideyim dedim