Laydyg isim belirleyemediğimiz için hastane çıkışı alamadım.. onun dışında bebek arabasını falan Kasım indirimini bekliyorum..kıyafet alışverişi de yeterli olabilecek şekilde aldım. Beşik almadım bir yakınım torunu geldiğinde kullansın diye Park yatak almıştı onu alacağım.. Uzun süre kullanılmamış birşey sonuçta torunu da 1 buçuk yaşında zaten. Haftasonu geldiklerinde kullanmışlar dolap almak istiyorum ama bakalım nasip