LUTFEN ETKİLENECEĞİNİ DÜŞÜNEN ANNELER VE ANNE ADAYLARİ KESİNLİKLE OKUMASİN!!
Herkese merhaba ben Sakarya eğitim araştırma hastanesinde doğum yaptım 23 ünde normal kontrolüm vardi idrarda protein ve bir başka enfeksiyon yüksek çıkınca doktor beni riskli gebelik bölümüne gönderdi perinatoloji de hemen şuan yatış yapman gerekiyo ben doğum öneriyorum haftan da iyi dedi 38+1 dim o gün eve gitmek duş almak için izin istedim fakat izin vermedi bende yatış yapacak olan doktordan istedim evrakları imzalayıp eve gittim bebeğin eşyaları vs aldım hastaneye geldik acilden girişim ve yatışım yapıldı bu arada ne bi sancı ağrı su gelmesi falan hic bisey yok sonra beni doğum haneye götürdüler odada üstümü falan giyindim işte rutin kontroller falan yapıldı derken bana fitil olarak bi suni sancı başlatıldı işte rahim yumuşasın açılma oluşsun diye çünkü dediğim gibi açılma falan hiç bişey yoktu 12 saat boyunca o suni sancı ile devam ettik ve sürekli alttan muayene ve gerçekten çok acılı oldu bu muayeneler 12 saat doldu ve benim açılmam 3 cm oldu daha sonda fitili çıkardılar ve damardan suni sancı vermeye başladılar serum şeklinde ve başka serumlar daha ama ne olduklarını hatırlayamıyorum benim bi anda ağrılarım dayanılmaz hale geldi ama asla acilmam istedikleri hızla devam etmedi 3 cm de kaldı bu arada alttan muayeneler falan devam ediyo işte yürüyüşler falan filan ben sessiz bi insanımdır canım yansa da dayanmaya çalıştım ebem falan bana uyumlu bi insan olduğumu söyledi daha sonra ağrılarım iyce çoğaldı açılmam da 4 cm olmuştu ama ben kendimden geçiyodum öyle bi acı öyle bi ağrı tarifi yok bağırıyodum sürekli sancıdan artık sürekli alttan muayene olmaktan ve acilmam olmamasından dolayı bacaklarimi kapatıyodum muayene sırasında önce ebem bu şekilde devam edemez rahmi uyarmam lazım doğumu başlatmam lazim dayan dedi ve o kadar acılı bi muayene yaptı ki ağladım bağırdım yalvardım lütfen durun artık diye ama devam etti ve bacaklarını kapatma yapmak zorundayım falan dedi daha sonra o işlemi yaptı gitti geri geldi açılma devam etmiyo bu sefer de bebeğin suyunu patlatmak gerekiyo dedi bebeğin suyunu patlattı yine bisey yok tabi bu sırada ben acıdan bağırıyorum kıvranıyorum sancilarim bana göre 2 3 dakika bir gelmeye başlamıştı sancim geliyodu bağırıyodum ve bi anda geçince susup gözlerimi kapatiyodum sancim hemen tekrar geliyodu çok kısa bi sürede 2 3 dakika diyim sancim hiç azalmamaya basladi sürekli muayene ettiler işte bebeğin saçı burda falan dediler bilmiyorum artık ne kadar doğru herseyden şüphelenir oldum ağrı kesici yaptım dediler hiç bi etki falan etmemişti çünkü neyse daha sonra doktorlar ebeler anestezi uzmanı geldi benim bu şekilde devam edemiyceğimi çok kötü bi durumda olduğumu söylediler epidural ister misin dediler bende isterim hemen isterim dedim ve sonra gittiler uzun bi süre gelmediler bana göre baya uzun bi süreydi belki onlara göre kısadır bilemem ablam yanımdaydı ve sancim geldikçe o ayaklarımı itti ben ıkındım ve yanımızda kimse yoktu koridorda cagircak kimse yoktu ben bagirdiikxa birileri kapıyı kapatıp yok oluyodu resmen eğer dogsaydi çocuk ablam mi doğurmuş olacaktı hala şoktayım daha sonra tekrar toplandılar ve tekrardan hepsi sıra sıra alttan muayene yaptılar açıklık 6 cm dediler ama benim doğuma karşı uyumsuz olmaya başladığımı söylediler çünkü muayene sırasında acıdan bacaklarımı istemsiz bi sekilde kapatiyodum kac kere alttan muayene olduğumu anlatamam yani daha sonra karar verdiler ve epidural için hazırlık yapıldı hemen yapılmasını istiyodum o kadar canım yaniyoduki beni oturttular ve asla kıpırdama dediler ama tam iğne gireceği sırada sancım geldi ebem benim ellerimi kafamı falan tuttuğu halde 2 kere kıpırdadım coknkizdilar ama bi sekilde yaptılar ve bana asla acı hisseymiycegimi sadece bebeğin baskısını hissedicegimi söylediler hafiften uyuşma başladı bende ve alttan muayenele devam etti bende acı hissettiğimi söyledim ebem imkansiz hissedemezsin şuan mesela hissediyomusun dedino an eliyle icerde popoma doğru itturjyodu parmaklarıyla ve ben acısını hissediyodum bende evet dedim ama inanmadılar muayenelere devam ettiler bj ara bebeğin kalp atışları düştü falan sonra 4 5 kişi biri anestezi uzmanı diğerleri ebe ve doktorlar olmak üzere saniye de bir hepsi sıra sıra muayene etti ve bebeğin döndüğünü söylediler doktor muayene ederken bebeğin kulağı elime geliyo falan dedi bebegi dondurelim dediler sözde acı hissetmiycektim ben 1 kişi alttan elini soktu 2 3 kişi de karnıma hep baskı uyguladılar hem de dışarıdan ve içerden olmak üzere bebeği çevirmeye çalıştılar ve bunu 3 4 kez denediler biri iceeden diğerleri dışarıdan hem basiyolar hem çeviriyolar ayni anda benden de ikınmami bekliyolar nasil zor biseydi anltamam size o siralarda benim bagirmalarim cigliklarim disardan duyuluyomus esim kuzenim falan icerde ne oluyo bu kadar acili falan diye orayi terk etmisler o kisinin ben oldugumu dusunmemisler bile ben artık gerçekten neye uğradığımı şaşırır haldeydim ablam şok ben şok yani anlatamıyorum o anki yaşadığım duyguları falan sonra doktor bebeğin asla dönmeyeceğini zaten normalde de bunun tıbbi bi durum olduğunu ve asla donemiycegini sezeryan olmam gerektiğini söyledi beni çok acil bi sekilde eşimin bile izni olmadan hani o bile hiç bisey imzalamadan beni hemen sezeryana aldilar tekrardan uyusturdular falan tabiki vücut yoruldu soka girdi sezeryan sırasında diğer tarafa gidip gelmişim anestezi uzmanı çok endişelendi sürekli sorular sormaya çalıştı benim ameliyat sırasında kafamda uyuşmalar karıncalanma falan oldu taşikardi oldu falan derken bebek doğdu ve ağlamadı ölü doğdu sandim hala olayların şokundaydim Allah’a şükür sağlamdı ameliyat sirasinda doktor vajinal muayene yaptigini ve eline biseuler geldiğini aynı zamanda da biseyler gördüğünü söyledi ve birini aradi gordugu sehlerin plesanta parcalari oldugunu soyledi bir kac kez alttan muayeneyle onlari temizledi sanirim uyusuk oldugum icin hissetmiyodum ve sezeryan olurken benim acilmamin tam olmus oldugunu soylediler ameliyat bitti odaya geçirdiler eşim ablam beni karşıladı derken o süreç bitti ama ben resmen 2 doğum yapmıştım herkes ayaklandı ben ayaklanamadim bebeğim bana çirkin geldi sahiplenemedim hala hastanedeyim bugün taburcu olucam inşallah qma bebeğim hala bana dünyanın en çirkin bebeği gibi geliyo isteyerek dehil onu zorunlu emziriyoeum sırf biri bisey demesin diye ne ayağa kalkabildim ne bisey yapabildim hem vücuden hem de psikolojik olarak çok zor şeyler yaşadım Allah kimsenin başına vermesin psikolojik destek alicam çünkü gerçekten atlatamiyorum olanlar sürekli aklıma geliyo herseye karşı hissiz oldum herkes bebek çok tatlı diyo ben inanmıyorum yalan soylediklerini faln düşünüyorum umarım bi an önce bebeğimi sahiplenebilirim onun hiç bi suçu olmadığını biliyorum onu asla suçlamiyorum lütfen bana o senin bebeğin nasil böyle düşünürsün bencil anne gibi şeyler söylemeyin benim doğum hikayemde bu kadardı