GEBES3 Kızlar 4+5 oluyorum yarın. Bugün betam 4140tı yarın doktora gideceğim kese görünür mü ? Birde göğüslerimde ki hafif dolgunluk ve idrardan başka bir belirtim yok sizlerin nasıl insan korkuyor ya 🥲
Betbet12 GEBES3 kese 3000 lerde gözüküyordu galiba herkeste belirti olucak diye bir şey yok benim hiç belirtim yoktu Bebiş hareket edene kadar yok gibiydi 😂
balbebek2226 GEBES3 5+6 olduk tam 5ken gittik keseyi gördük benimde göğüste hassasiyetim var arada ağrım oluyor cok nadir bulantım baska biseyim yok 🥲
edaabykl GEBES3 5+4 benimde beta söylemedi doktor bilmiyorum onu ama sifir belirtim var yani ne gogus agrisi ne başka agri bulantı vs hic bise yok bazen hamile olduğumu unutuyorum
GEBES3 Betbet12 gerçekten mi insan etmeyince de tedirgin oluyor ya 🥲 sanki belirti olması sağlıklı gibi yazıyorlar ya 🥹
GEBES3 balbebek2226 bi 4-6 bin arasında o zaman keseyi görmüşsünüz inşallah yarın görürüz bizde 🥲 forumları okudumca evham yapıyor insan
ilaydagokerr GEBES3 merhaba bizim doktorumuz 4+4 te keseyi görmüştü bugün de 6+3 teyiz bebek ve kalp atışı göründü çok şükür 🙏🏻 bence keseniz görünür sizin de
GEBES3 edaabykl canım ya ben bugün doktora gittim son adetime göre 4+4 ama doktor 5+1 dedi keseyi ve yolc kesesini gördü böyle bir durum olabilir mi
edaabykl GEBES3 olur bir iki hafta ilerde yada geride olabilie benmki gec dollenme sanırım son adet tarihime gore 8 haftalik ama dun gitti. 5+4 dedi
GEBES3 edaabykl öyle mi bend ehil duymamıştım ta şaşırdım doktora da sormamışım sonradan kafama takıldı bi an
Baltanam41 edaabykl son regl tarihiniz nedir benden de beta aldık ama henüz çok yüksek değil haftaya gel bakarız dedi