emir05 beriii47_ bence çok ıyı değer. Bende bılmıyordum ıkı gun vardı adetıme 40.7 çıktı degerım. Hayırlı olsun ☺️
suzan1234 beriii47_ benimde 5 gün varken kan, verdim 43 çikti değerim tekrar versem mi acaba bide neden baktırıyosunuz iki günde bir bilmiyorum ben
beriii47_ emir05 teşekkür ederim bugün kan verdim 177.14 çıktı sizinkide hayrlı olsun sağlıkla kucağına al inşallah
emir05 Seloloo bırsey soracağım adet tarıhıme göre 3 haftalık görünüyor ama ben üç gün ınce test yapmıştım tek cızgı oldu. Cuma günü de kan da 40.7 çıktı. Çok yenı olması gerek degıl mı
Seloloo emir05 geç döllenme olmuştur. Benim regl tarihim 14 üydü. 6 gün sürüyor. 20 sinde bitmişti. Ama birliktelik 26 sında oldu. Doktorun hesabına göre de döllenme 30 unda dedi. Bir sonraki ayın 7 sinde öğrendim 16 çıktı beta. 3 hafta için az mı dediğimde o regl hesaplaması ama gerçek döllenmen 30 u bebiş 8 günlükken 16 beta normal dedi
emir05 suzan1234 sağlık ocağında verdım ılkını ben. Ama ıkıncıyı devlet acil de bakarlar mı acaba. Çalışıyorum sureklı ızın almak da ıstemıyorum
beriii47_ suzan1234 doktor dedi 3 sefer 2 gün arayla kan ver dedi ona göre kadın doğuma yönlendiriyor
zuzubayram Hayırlı olsun hanımlar . Bende adet hesaplaması gore 3 haftalık yeni öğrendim sağlık ocağına gidicem ilk test için . Siz iki günde falan baktırdık bakıcaz gibi yazmışsınız nerden sağlık ocağı mı bakıyor ? Özel hastaneden mi söz ediyorsunuz
emir05 zuzubayram ılkını sağlık ocağında verdım. Degerın yukselmesı gerekıyor dıye Bılıyorum. Bende ıkıncıyı verecegım ama devlet acilinde bakıyorlar mı acaba.
beriii47_ emir05 acile git bakarlar hemen 1 buçuk saatte sonuç çıkıyor e nabızda sağlık ocağı geç çıkıyor gece gündüz fark etmez acil daha iyi