zuleyha12756_ emir05 hayırlı olsun canm benimde 17 çıktı öyle öğrendim şuan sağlıklı ilerliyor iki güne bir kan ver değerine baktır canım inşallah Rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasip eder 😊
SuEr_Tu1512 emir05 Bende 2.oğlumu 38le öğrendim şuan 34 haftalığız 🥹 İnşallah sizin de sağlıklı ilerler ve sağlıkla kucaklarsınız 🤲
emir05 Busraaaakkk ayy çok şükür çok çok sevındım. İnternete filan baktım da bırınden duymak daha ıyı hıssettıruyor. Bır tane oğlum var ıkı tane kaybım oldu üst üste çok ıstıyorum artık.. Rabbım ısteyen herkese kolaylıkla nasıp etsın Insaşlah🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥹🥹🥹🥹😍😍😍
emir05 zuleyha12756_ amın amın ınsallah hepımıze sağlıkla kolaylıkla Insaşlah. Dusuk değer ama sıkıntı olmaz demı. Ikı gun var adetıme daha
P1nr zuleyha12756_ Amin canım çok teşekkür ederim,bu süreçte ağır kaldırmamam ve dikkat etmem gerektiğini söyledi ,inşallah güzel ilerler.aşılama ile hamile kaldım çok bekledik miniğimizi😊
emir05 zuleyha12756_ bır tane oğlum var ama ondan sonra ıkı tane kaybım oldu. Bu dördüncü dıyebılırım. Bırısı 8 haftalık bırısı 16 haftalıkken kaybım oldu. Insaşlah sağlıklı ılerler kolaylıkla olsun Insaşlah
zuleyha12756_ emir05 bende adetime dört gün varken öğrendim doktor iki güne bir degerlerine baktır dedi öyle yaptım şimdi çok şükür güzel ilerliyor kan sulandırıcı ya başladık göbekten seninde başlaman lazım bence doktorla hiç görüştün mü canm
emir05 zuleyha12756_ ben geçen ay doktoruma gıttım coraspın yazdı ıkı üç gün de bır iç demıstı. Folık asıtle bırlıkte kullanıyordum. Yarın haber verecegım doktoruma. Aynı sekılde devam ederım sanırım
emir05 P1nr Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasıp etsın İnşallah😍😍🥰🥰. Benım bır tane oğlum var ama ıkı tane kaybım oldu o yüzden korkuyorum ınanın. Bol dua başka bırsey gelmıyor elden
zuleyha12756_ P1nr inşallah canm içini ferah tut benim kayıplar çok olduğu için korkuyorum ister istemez senin gibi ağır kaldirmiyorum uzanıyorum bakalım Rabbim sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin 😊
zuleyha12756_ emir05 ben göbekten iğne kullanıyorum canm inan bende senin gibi korkuyorum dusuklerim olduğu için aklımdan çıkmıyor ama insan napsin korktuğu için hep aklında
P1nr emir05 Amin hepimizin inşallah canım,isteyen bekleyen herkese versin Rabbim.Bende korkuyorum azıcık değerler yükselir mi diye.İnsan ister istemez acaba mı diyor daha tam alışamadım hiç gebelik yaşamamıştım hala inanamıyorum 🥰