Merve0901 Çamlıca Hisar Hastanesi Umut Özyurt Tiryaki, bu doktorda doğum yaptım. Memnunum. 2 sene önce normal doğum 10 bin tlydi şuan bilmiyorum
Glnrgz Üsküdarda değil ama yine yakın medicalpark göztepede zübeyde aytufan a gidiyorum çok memnunum. 37. Haftadayım. Kadıköy medicanadan oraya geçtim. Medicana dan hiç memnun kalmadım. Hem çamlıca hem kadıköy şubelerine bir daha gitmek istemem
Glnrgz 2babyy benim sağlık sigortam olduğu için ücret ödemiyorum ancak muayene 2000 küsürdü diye hatırlıyorum. Doğumu hiç bilmiyorum