Kızlar 18 haftalık hamileyim dişçim hiçbir işlem yapamam dedi daha önce gebeligimde yaptırdım diş ama diğer dişlerini görmem lazım ne çekim yapabilirim ne başka işlem.surec uzun sürecek iltihabın çok fazla dedi sadece tavsiyem doktorundan sana uygun antibiyotik vermesini işte dedi dişçim önerdi de dedi DYNABAC diye bi ilaç yazdı msj attım çünkü bu ilacı kullanan var mı acaba çünkü aynı anda 2 hap içiliyor bende tedirgin oldum