busra34__ ben normal kadın doğuma aldım devlettennn perinotolojiye yeşil aşan açtırıcamm başka türlü gidilmiyor çünkü , vajinal muayene de kafamı karıştırınca bugün kendi doktoruma mesaj attım perinotoloji için devlette bir doktora gidicem rahim ağzıma vajinal bakmak isterse baktırayım mı diye , kendisi de dedi ki eğer tuvalete sıkışık olursan vajinale gerek kalmaz ama bazen biz emin olamıyoruz sıkışık olsanız bile net göremiyoruz karından o zaman emin olmak adına vajinal bakıyoruz yani sıkıntı olmaz dedi