busra34__ Bbgg devlete gidicem demişsiniz gittikten sonra bu yoruma tekrar cevap yazar mısınız sonucunuz hakkında
Bbgg busra34__ evet cuma günü gidicem haber edeyim , normal kadın doğumcu yine bana yeşil alan açması gerekicek bakalım perinotolojiye ne zaman randevu bulabilicem 🥺
2812 busra34__ yani benim bildiğim idrara sıkışık olmamak gerek ama anlayamadım ki en doğru ölçüm vajinal olur zaten
busra34__ Bbgg normal kontrole gitmiştim 11+6 yım ultrasonda baktı baya inceledi tusflık gördü sanırım vajinal de bakalım kontrol amaçlı dedi vajinale aldı orda 35 ölçtü progestan yazdı cumartesi tekrar gidicem su iç sıkışık gel bu kez de öyle bakalım dedi
busra34__ Bbgg vajinalden ölçmek daha kesin sonuç sanırım o yüzden doktorun benim de önce ultrason sonra vajinale de bir bakalım dedi bakalım cumartesi sıkışık gidicem umarım güzel sonuç çıkar sizden de haber bekliyorum
Bbgg busra34__ bi yorumda da şey okumuştum , doktor vajinal bakmak istememiş doğumu tetikler diye ☹️ benim doktor da pimpirikli biraz ondan mı vajinal bakmıyor ki hiç .. evet haberleşelim hayırlı sonuçlar paylaşalım inşallah 🤲🏻
busra34__ Bbgg benim kanamam oldu ya acile geldim😢 kalp atışını filan duydum da serum taktılar sabah doktorum bakıcak
Da-s Bbgg benim doktorumda serklajdan sonra alttan ölçüm yapmanın enfeksiyon açışından riskli olduğunu söylüyor. Karnımdan dikişlere bakıp ölçüm yapıyor
Bbgg busra34__ ay Allah esirgesin canım , kalp atışı felan duymuşsun ama bak şükürrr bir şey yoktur emin ol , kendini bugün birazcık yorduysan belki ondan olmuştur 🥺
busra34__ Bbgg 😢çok korktum ya aslında çok iş yapmadım baza kaldırdım çok ağır değildi kolay hafif açılıyordu ondan olmuş olabilir 😓😢
Bbgg busra34__ vajinal muayeneyi dün mü olmuştun o da yapar lekelenme vs 🥺 akşamdan beri aklım dualarım sende kaldı , sıkıntı yoktur bence ama bak müşade altında da tutuldun sen kendini yine de yorma iş felan yapma öyle
busra34__ Bbgg evet cumartesi oldum vajinal muayane pazar akşam kanamam oldu ama progestan içmiştim bir gün önce de bilmiyorum 🥲serum antibiyotik 3 tane yedim kan aldılar vs şekerime baltılar açlık şekerim yüksekti doktorum cumartesi 35 ölmüştü rahim ağzını bugünm 25 dedi dikil arılması gerekebşlir dedi korktum radyolojiye gönderdi ordaki doktor 37 ölçtü içimi rahatlattı progestan sabah akşam verdiler 10 gün sorna tekrar gidicem kanamam az olmuştu ama düşük riski olabiliyormuş tabi bildiğimden hemen gitmiştim şükür ki ilk hamileliğim bir de dinlen vs dedi dua edin inşallah teşekkürler 😢
busra34__ Bbgg bu 10 gün içinde kırmızı berrak kanama olursa hemen gel dedi😢 dün ki kanama kahverengimsi az gelmişti gece hastanede durdu kanamam
Bbgg busra34__ ay şuan sıkıntı olmamasına çok sevindim 🤲🏻🫶🏻 progestan çok iyi bir ilaç tabiki toparlarsın iyi gelir inşallah sabırla evde istirahat et artık 🥹
Bbgg busra34__ ayakta kalma sadece tuvalet için kalk, yatmak çok önemli bu süreçte ve psikoloji çok önemli , sana diyorum ama inan ben de psikolojik olarak iyi zamanlardan geçmiyorum biliyorum zor ama bebeklerimiz için iyi düşünelim dua edelim bol bol
busra34__ Bbgg öyle oluyor gerçekten siz de öyle dikkat edin bende gurbetteyim eşim çalışıyor bakalım ailemi çağırıcam sanırım Rabbim hepimizi 9.aya kavuştursun inşallah sizin için de dua edicem inşallah güzel sonuçlar alırsınız