myangelson Valla kızım da mama reddi var ve yemek istiyor o yüzden 2 yemek kaşığı mecbur yediriyorum bir an önce yarım çay bardağına geçsek benim de içim rahatlayacak doktor çok karışık anlattı bir halt anlamadım o yüzden 6. Aya yeni girdik Martta doğdu kızım ay hesabı da kafamı çok karıştırıyor mama bitti 2 numara aldım acaba 1 numara mı alsam tekrar dedim