[silindi] gelenekselcilik de bir yandan iyi oluyor ya. Yengem ilk oğlunu tamamen katı kurallarla besledi 3 gün tadım işte asla kendi yemeklerinden vermiyor falan şimdi yeğenim zor yemek yer 🥲 ikinci yeğenim oldu onu daha geleneksel büyütüyor 1 yaşına yaklaştı o da iştahlı baya maşallah 😄😄