Deletedmom_787 Ya işte tak diye hamile kalınmıyor kalıp doguruncaya kadar 31 bir de ikinciyi düşünsek araya 2 sene koysak 1 sene de ona uğraşacagız 34 te de ikinci bebek. Bunlar hersey yolunda giderse. O yüzden çok kıymetli güzel yaşlardasın hiç stres yapma 🫶🏻