Kızlarr bat 2-3 ekim. Ovulasyon testiyle takip yaptım sadece pik gününü değerlendirdik. Birkaç gündür kasık ağrım var, göğüslerm çok hassas, beyaz akıntım var, inanılmaz duygusalım ağlıyorum sürekli 2 gündür. Tek gün değerlendirebildik diye şansım az mıdır demiştim ama burada belirti olarak bunlar yazılnca bi heyecanlandım ya olmuş mudur ki🥹 prodoctor erken test aldım ama ne zMan yapsam 30 unda mı 1inde mi