Deletedmom_787 Valla ben hep soruyorum hamilelere belirtin neydi diye genelde gaz, göğüs hassasiyeti ve sıcaklığı, kasık ağrısı, pembe lekelenme 5 gün önceden falan, halsizlik vs oluyormuş ama hiç belirti olmayan da oluyor. Bir de regl dönemi belirtileriyle hamilelik çok benziyor birbirine