Mutlubiriol Kızlar var mı belirtiler? Benim bat 1 ama belirti yok. Bi 9 gün kala vardı şimdi 5 gün var adet günüme, göğüs hassasiyeti falan kesildi. İnşallah hayırlı haberler alırız.
Gokturkmom_ Mutlubiriol Hayırlı güzel haberler alırsınız inşallah ,Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🐣🐣🐣
rabiatr Mutlubiriol göğüs dolgunluğu hafif kaşık ağrısı dışında bende de hiçbir belirti yok akıntım bile yok bat 2 Ekim benim de
yarenmiii Mutlubiriol benim de 1 ekim . 24 eylülde olan bir birlikteliğin tutma olasılığı yüksek mi . Yumurtlama dönemi değildi .
glsm6464 Mutlubiriol aynısı ben de de var bundan10 gün öncesine kadar göğüs hassasiyetim vardı yok bikaç gündür
Mutlubiriol Gokturkmom_ amin inşallah 5 gün sonra bu postun altına güzel haberlerle geliriz inşallah 🥹🥹🥹
Mutlubiriol rabiatr Bazen belirti olmadan da oluyormuş ama umut fakirin ekmeği tani her şeye umutlanıyorum 🥹😅
rabiatr Mutlubiriol ay bilmiyorum heyecanlanıyodum test yapayım falan diye de şimdi hiç kalmadı ama 5 gün hepimiz burda toplaşalım inşallah bir sürü bebek haberiyle buluşuruz 🤲🏻🥰
Mutlubiriol rabiatr Bende ya hiç bir belirti yok şu anda ama buraya test atanları görüp heyecanlanıyorum sanki benim testimmiş gibi 🥹
Mutlubiriol yarenmiii 2 gün önce mi. Onu Allah bilir ama yumurtlama dönemi geçmişse ihtimal biraz düşüyor
Mutlubiriol glsm6464 yumurtlama dönemi bitişinde de böyle şeyler oluyormuş ya bende bi an heveslenmiştim de geçti şimdi
Mutlubiriol rabiatr İnşallah ya çok istiyoruz hepimizin kucağı dolar sağlıklı bebişlerimiz olur sağlıklı anneler oluruz 🥰
Deletedmom_787 Bat 1-2 ekim yumurtlama gününden beri sol göğsüm ağrıyor dokundukça acıyor bugünde regl olcakmışım gibi kasık ağrısı başladı dün test yaptım negatif çıktı 🥺 regle 6 gün var bu ayda tutmadı sanırım 😭
Mutlubiriol Deletedmom_787 O bende de oldu regl olacak gibi doluluk hissi yaşadım ama geçti daha var regl dönemine hepimizin hepimiz benzer şeyleri yaşıyoruz bi bakıyorsun hepimiz hamileyiz 😂😂