[silindi] ben bir kere botoks 30 yaşında 2 kere de dolgu yaptırdım. 34 e gireceğim 2 ay sonran Artık dolgu yaptırmam dudaklarım kalındı iyice büyüdü erise bile kalıyor biraz. Botoks bir daha yaptırmadım ama hamilelik bitsin kesinlikle yaptıracağım düzenli. Kaşlarım kalkmıştı cildim bile parlamıştı. Gençlik aşısı da yaptıracağım düzenli bakalım 😃