nuraymommy [silindi] ay bende dudak dolgusu istiyorum ama doğal dursun da istiyorum üst kısımda birikmesi çok kötü duruyor bence bir de biraz tırslıyorum bacılar yaptıran var mı 😂
Herseydenbiktim [silindi] Kız kullan ya amannnn bende kullanıyorum salla gitsin düşünme hepsinin bi anlamı var ne oyle hem daha yasin kac 40tan sonra dusun
Herseydenbiktim [silindi] Doğum yapalı ne kadar oldu ki Allah askinaaa öyle düşünme ciceksin çiçek 40tan sonra dusunursun
[silindi] nuraymommy dolgu daha çok araştırılması gereken bir şey bence kuzum çünkü kuzenim yaptırıyor plastik bebek gibi geziyor. Doğal olması lazım dolgunun bence
nuraymommy [silindi] evet bende ondan korkuyorum vallahi üst dudağım ince alt o kadar değil güzel olsun isterken iyice bozulursa 😂😂
sidibal [silindi] yıl da 1 yaptırıyorum düzenli yaptırınca çizgiler kalıcı olmuyor. Artık 33den sonra 6 aya 1 yaptırırım. Bazen yaptırınca baş ağırısı oluyor o gün onun da dışında bence yaptırın kaşlar kalkınca hafif ben seviyorum o görüntüyü 😅
sidibal [silindi] ilk zamanlar çok iyi zaman geçtikçe eski haline dönmesede mimikler geliyor biraz 6 ay götürüyor beni
nuraymommy [silindi] ay yok anam istemem öyle bir de dudak üstü olan kısım şişiyor ya yandan durunca ördek gibi çok kötüüü