2019 senesinde ilk hamileliğimde bendede çıktı ilaç başladık sorunsuz geçti sonra bir süre takıp ettik doğum sonra geçti kullanmadım ilaç şimdi 2.ye hamileyim yine çıktı bu sefer değerler yüksek bugun gittim hatta ilaçların dozunu yükseltti ve ultrasonla baktı ilaçları kullanmazsan senın ve bebek için sıkıntı büyük dedı korkuttu biraz ama düzenli baktırdığında hiç sorun olmaz 2haftada 1 ayda kan ver düzenli iç yeter ve sabahları erken saatlerde içmen onemli sağlıkla alırsın inş bebişini kucağına;)