daisymom_99 geçen hafta sağlık ocağında kan verdim troid düşük çıktı. Kadın doğum doktorum bunun için ilaç yazdı ve yarım olacak şekilde içmemi söyledi. İlaca başladım 3 gün sonra Farklı bir tahlil için özel hastaneye gittim. Dahiliye doktoru değerlerime baktı. Sağlık ocağında kanlar bazen çok bekletiliyormuş bu nedenle doğru sonuçlar alınamayabiliyor ben yeniden kan tahlili yapacağım dedi. Bende yaptırdım çok şükür iyi çıktı. Kadın doğum doktorum hemen ilacı bıraktırdı Boşuna üç gün ilaç içmiş oldum.