Btlmhmt ilk sleepy kullanmistim kakayı bile sızdirmisti 8 aylik olana kadar prima kullandım sonra molfix mavi pakete geçtim memmundum molfix beyaz paketli çıkarmıştı deniyim dedim aman allahim sanki Altında çocuğun bez yok ustu komple islaniyodu mavi paketli molfixle devam 1 bucuk senedir aynı bez ikinciye gebeyim ilk bezini molfix mavi paket aldim 1 paket aldim cunku her bezi Her bebek kabul etmiyo bir denicem olmassa degistiririm yenidogan bezi stoklamaya karşıyım cunku her bezi her cocugun vücudu kabul etmiyo