MrsG Merhaba anneler. Bi sorum var. İlk hamileliğim ve 6.haftamdayım 2 gün önce ilk kontrolüme gittim. Kalp atışını duyamadık normalde duymamız lazım ama 5 haftalık gibi görünüyor dedi. Ama aslında 6 haftalık. Haftaya tekrar kontrole çağırdı Dr. Bu durumu yaşayan var mı?
Tgbatem MrsG geç döllenme olabilir haftaya tekrar bakar dr unuz inşallah sağlıkla gelir bebeğiniz benimde geç döllenme son adet tarihimi 10 gün ileri hesaplıyoruz
[silindi] MrsG MrsG acele etme canım beklemeni tavsiye ederim bende, her hamilelik bir olmuyor çünkü sen geç duyarsın başkası erken duyar önemli olan sağlıklı olması inşallah sagsalim kucağına da almayı nasip eder Rabbim🙏🏻
Tuselizya Benim de öyle sat a göre 7+2 vajinal de bakıldıgında 5+5 oldu bugun bir buçuk hafta gibi bir gerilik var kese var bebek yok ve kahve kanamam var progestan içiyorum bende bekliyorum hayırlısı hakkımızda
Eylul0212 MrsG ben yaşadım canım geç döllenme olmuş 8. Haftada kalp atışını duydum yani gayet normal 😍
Mrvkrc Tuselizya kesen daha kucuk 20 milimtrye kadar goruluyo 20 den sonra gozukmezse sikinti olabilio
Berkaytuana MrsG Geç döllenme olabilir canım panik yapma hemen bekle biraz daha. Kalp atışını bende 7+3 de dinlemistim
Zulubik Kesin öyle olur denemez ama normal bir şekilde büyüyor demek. Benimki senden daha küçük mesela. 6+3'te 7.3 mm idi ve bebek yoktu. 7+4 te tekrar gidicem
Esrakse MrsG 8.haftaya kadar kalp atışı duyulabiliyor, kanama vs olmazsa bekle. Stres yapma bu süreçte