kbraa2727 2oglusannesi15 yaa öyle mi bende 3 ay oldum buraya geleli Buğra hocaya gidiyorum evet bencede bilgili sizin normal mi sezeryan mı acaba
kbraa2727 2oglusannesi15 Aminn inşallah biraz korkularım var ama sizde burada yapmışsınız biraz içim rahatladı gibi
kbraa2727 2oglusannesi15 Yaa peki Sezeryana nasıl karar verdi bana daha doğum şekli belirlemedik çatı baktık bugün ama biraz zor dedi ama bilmiyorum bakacağız duruma göre dedi işte ondan soruyorum Sezeryanından cerrahisinden memnun kaldınız mı
2oglusannesi15 kbraa2727 Benim ilki de sezeryandı ondan dolayı oldum Ćok iyiydi doğumum ve sonrası hemşireler ve ebeler çok ilgileniyorlar