Cimcime30 kuzucum iğneyi yaptıktan 36 saat sonra çatlama olur diye yazıyorlardı. Eğer öyle olursa iğnenin üzerinden 16 gün sonra adet olman gerekir bence , çünkü ben ovülasyonla takip ettiğimde hep çatlamanın 14. Günü adet oldum. İğneyi yapınca 1.5 gün sonra çatlıyorsa 14 güne 1.5 gün eklemek gerek