Cimcime30 Kızlar ben en son sat 12 Eylül de oldum regl ama 24 ünde çatlatma ıgnesı vuruldum dr takıplıyım doktor baana 12 gün sonra test yapabıılırsın dedı bırıncı sorum test tarıhı 6 ekım mı ? Ikıncı sorum benim bat kaç olmuş oluyor hesaplar karıştı bnde
_eylul09 Cimcime30 test tarihin 6 ekim oluyor da canım. Bat döngüne göre değişir. Kaç günde bir adet oluyosun?
Kelebekkkk34 Cimcime30 yumurtlamadan 14 gün sonra regl olunuyosa 8 ekim bat oluyo. 6 ekimde test tarihi canım
Cimcime30 _eylul09 döngüme bakarsan 30/32 günde oluyorum da ama doktor müdahale etmıs oluyor ıgneyle erkene çekmez mı
Herseydenbiktim Cimcime30 Askim ben hiç bilmiyorum maalesef o kadar zeki değilim ozur dilerim 🥹 üstte kalsin 👆🏻
Cimcime30 sym_yc döngü öyle kısa degıl bnm ama doktor ıgneyle müdahale edıyor ya döngü süresi kısalmıyor mu
Kelebekkkk34 Cimcime30 evet bence öyle çatlamış oluyo çünkü. 8-9 ekim olabilir 36 saat içinde çatladığı için
adatuna Cimcime30 yumurtlamadan 16 gün sonra regl olunuyor bildiğim senin ne zaman oluyodu yumurtlama takini yaparken öyle hesap edebilirsiö