babymom2026 ben hamileliğimi geç öğrendiğim için yaptirmadik 3lüyü istemedi doktor 3 lü çokta inandırıcı olmuyor dedi fetal istedi ama neden diye sorduğumuzda eğer sorun çıkarsa erken karar verirmişiz benim kararım kesin dedim her türlü kabulüm diğer 2 çocuğum da bişey yok ,fetal felende yaptırmamıştım dedim…Şeker yüklemesi de yaptırmadım diğer ilkinde kızmişti ama 2.gebeligimde kan verip sekerime bakmışti ve yüksek çıkmıştı kızamadı bu sefer😅 bunda da yapmak istemiyorum.ayrintılı ultrosonda zaten kendi doktorum her gittiğimde bakıyor