babymom2026 bende 31.haftamdayım ikili temiz çıktı üçlüye de doktor gerek duymadı şeker yüklemesini de ailemdekiler de var diye yaptırdım detaylı ultrasonu yaptırmadım. Kan uyuşmazlığımz var en azından ikili temiz çıktı diye rahatladım ama detaylı yaptırıp kötü bişey duyup bütün hamileliğim zehir olsun istemedim. Bencillik mi bilmiyorum ama sonuçta ne olursa olsun doğacak kendimi üzmeye gerek yok