zehracapar Bütün belirtilerim kız gösteriyordu herkes ama herkes kız diyordu dokto bugün tahmin yaptı erkek dedi bi oğlum olduğu için bunu çok fazla kız istemiştim burada da herkes kız tahmin etti ücretli baktırdım onlarda kız dedi erkek diyen kimse yoktu doktor erkek tahmin yapınca aşırı üzüldüm cinsiyet değişir mi sizce
hilu zehracapar benim de bütün hurafeler kızı gösteriyordu canım ekşi çekiyordu kime ekşinin e’sini söylesem tamam kız diyordu😂 doktorum 12.haftada erkeğe benzetti 14te kesin erkek olduğunu öğrendik
elinaz1 zehracapar bana 14 de erkek 16 da kız denildi 20. Haftayı bekliyorum . Ayrıntılı usg de inşallah gösterir ☺️
aylah61 zehracapar evet baktırdım ramzi teorisine göre erkekti. Nub teorisinde görülmedi. Hurafeler rüyalar hep kız yönündeydi. Bir de herkes bana senin kızın olacak diyince artık rüyamda hep kız çocuğum olduğunu görüyordum. Adına kadar gördüm ama 18.haftadayım değişmez bundan sonra
zehracapar aylah61 işte benimki bütün Teorilere göre kızdı doktor 14. haftada bir cinsiyet tahmini yapmasını istedik biz doktor kendi söylemedi yani hızlıca baktı ve kapattı biz görmeyelim diye o yüzden tedirgin oluyorum açıkçası kız olma ihtimali var mı diye