guzide18 Benim daha 6 gün vardı test yapınca sonra sınav bekledim ama ben doktor kontrolünde yumurta takibi ile hamile kalmıştım hormon tedavisi olmuştum emindim yani aslında adetim de çok düzensizdir temiz kaldığım süre 11 gündü yani en iyisi doktora gitmen olur tabi ki bazen geç döllenme dedikleri durum da oluyor çift yumurtlama olabiliyor vs vs sen yarın bir kadın doğum doktoruna git görün