Kızlar adetim 9 gün gecikti beb 4. Gününde test yaptım negatif çıktı bugün ise kan verdim 11.30 çıktı bu nasıl bi rakam ya kafam karşıtı nette yazıyor 10 üstü gebelık vardır vs ve ben bundan bi sene önce diş gebelik geçirdim aynı şeyler olur dıye çok korkuyorum bi yardımcı olun bana lütfen :(