Mucizemyoldaaa_ hayalperest2310 geçmiş olsun valla bende şifayı kaptım bugün doktoruma gittim acilde serum taktırdı bana toparlarım inşallah bebiş doğmadan
Mucizemyoldaaa_ Dillloooo bende stresliyim korkuyorum bir yandan grip gibiyim tam zamanında denk geldi 😬
nilsumm Mucizemyoldaaa_ Bizimde son 5 6 günümüz hayırlısıyla 🥹 pazartesi doktor kontrolüm var 1 ekim veya 2 ekime gün vericek 👶🏼
nilsumm Mucizemyoldaaa_ 36+2 yım canım ben gebelik şekerim yüksek diye doktor 37 haftada alıcak sezeryana
Mucizemyoldaaa_ nilsumm sağlıkla gelsin inşallah minik kuş ☺️💗 bizde bakalım beklemedeyiz işte sezeryan olmamak için direniyorum 😅
Mucizemyoldaaa_ nilsumm valla gözüm korkuyor ya sonrasındaki toparlanma sürecinden normal doğumla 2 güne ayaklanırım diye düşünüyorum zaten hareketli bi yapım var benim aha bugün serum taktırdım geldim evimi topladım temizledim sonra da kendime bi çorba yaptım mis gibi 🤌🏻😂
ppmerlina Mucizemyoldaaa_ 2 gün geçmiş son 5 gün kalmış kız oha yaaa biz de o rakamları görcez mi sjsjsj
Fenci_9 40+3 ve sadece bel ağrısı var sancı değildir diye öyle umutsuzum acile bile gitmiyorum hareket falan da yapamıyorum ayaklar şiş her yerim dökülüyor gibi ne yapsam bilmiyorum çarşamba son yatış yapılcak😞
nilsumm Mucizemyoldaaa_ Ayy kızz doğurdun mu sen sağlıcakla büyüsün bizim daha pazartesi kontrolumuz var doktor 1 veya 2 ekime gün vericek🐣🐣
ppmerlina Mucizemyoldaaa_ ah bitanem daha şimdi gördüm kendi dertlerimden ya 😥 hayırlı olsun inşallah kolay bir doğum geçirmişsindir 🥹❤️❤️ Rabbim sağlıklı analı babalı ömür nasip etsin bebişine 🙏🏼🌸
Mucizemyoldaaa_ nilsumm nilsumm amin canım sağ ol darısı tüm bekleyen annişlere inşallah🤲🏻 sabah 7 gibi suyum geldi geldik ama rahmim aşağıya doğru ve 11′e kadar bekledik sancımı da çektim ama 1 cm açılmam ilerlemedi o yüzden sezeryana girdim çok şükür biraz daha iyiyim 🤲🏻