miniminibiri Mucizemyoldaaa_ Çatı muayenesi uyarıyor da aynı zamanda neden yapmadı bilemedim, gerçek sancıların başlayınca bakar muhtemelen, bakmaları da çok iyi bişey değil ilk doğumda gelen geçen açıklık bakıyodu sinir bozucuydu🥲
Mucizemyoldaaa_ miniminibiri benimde ilk doğumum olacak bir şey bilmediğim için neyin ne olduğunu da anlamıyorum 😬
Mucizemyoldaaa_ hayalperest2310 bence deneyin ben onu da yapıyorum yürüyebildiğim kadar çok yürümeye de çalışıyorum 😁
hayalperest2310 Mucizemyoldaaa_ ikinci hamileliğim ilkinde herseyi yaptım ama kendi sancım hiç olmadı 40+5 te suyum geldi suni sancıyla doğum yapmıştım bu yüzden bunu saldım
Mucizemyoldaaa_ hayalperest2310 ben salamıyorum ya 40 haftayı geçirirsem 4 kiloyu geçecek muhtemelen sezeryan da olmak istemiyorum o yüzden basabildiğim tüm tuşlara basmış durumdayım😂 bol bol dua ediyorum kendi sancımla doğurayım diye
hayalperest2310 Mucizemyoldaaa_ inşallah öyle olur canım benim bebek geriden geliyor biraz daha kalsın isterim
Yagizelifnur Mucizemyoldaaa_ nst de sancı çıkınca genelde açıklık bakıyorlarmış bende sancı çıktı diye baktı
Mucizemyoldaaa_ Yagizelifnur bende o yüzden bakmamış olabilirr bakalım edelim demeyince valla bende hiç sesimi çıkartmadım ne yalan söyleyim😁😁
Bebissever Benimde son 7 hatta birazdan son 6 kalmıs olcak ilk bebegim ne nişan geldi ne açılma var ne bişey. Napıcam ben :(
Mucizemyoldaaa_ Bebissever umutsuz olma aynı durumdayız. 🥹 bol bol dua edip kendi sancımızla doğurmayı bekliycez bacım
Yasanur miniminibiri ben devlete giriyorum valla her gitmemde bakiyolar ama benim nst de sancı çıktığı için bakiyo olabilirler