Jasvcl sancı benim de yoktu 1 gün öncesinde dışarıda baya işim vardı onları hallettim hiç ertesi günü doğuracak gibi hissetmiyordum 38+0da asla geleceğini tahmin etmemiştim ama bir anda gelişti her şey 😄nişan benim doğumdan 2saar önce geldi su da öyle, ben de stres yapıyordum doğum nasıl olacak diye korku vardı bende de o korku çok normal ama sonunda sağlıkla kavuştuk çok şükür 🥹inşallah sizin de çook güzel sağlıkla kavuşmalı bi doğumunuz olur 🥰