Ben de doğum hikayemi paylaşmak istedim. Öncelikle ben bebeğime kavuştum bekleyen ,isteyen herkes sağlıkla kavuşsun inşallah dünyanın en güzel hissiymiş🥰🥹 🙏🏻🌸Doğumum İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesinde oldu.Gebelik takibim için özel öğretim üyesi muayenesi olarak aynı hastaneye gidiyordum doktorum Erkan Çağlıyan.Kendisinden tüm gebeliğim boyunca çok memnundum zaten ve doğumumda da iyi ki kendisini tercih ettim diyorum gönül rahatlığıyla tavsiye ederim 🙏🏻Doğuma gelince 38+0da 12 eylül sabahına doğru hafif sancı gibi bir şey hissediyordum diğer kasılmalardan farklıydı daha kıvrandırıcıydı.Ama yalancı sancıdır diye düşündüm çok düzenli değildi bu şekilde öğlene kadar bekledim yarım saatte bir gibi olmaya başlayınca hastaneye gittik doktorum açılmama baktı 2cm di ,rahim ağzı incelmiş baya dedi. Sonra biraz gözlemleyelim açılmanı dedi nstde sancılarım çok düzenli çıkmıyordu.2 saat hastanede kaldıktan sonra 3 cm oldu doktor yatış da yapabiliriz dedi ben eve gitmek istedim ilk doğumum olacağı için açılma hızlı olmaz beklenir diye evde rahat geçirmek istedim.Sonra yolda eve giderken sancılarım yine zorlamaya başladı eve geldik yemek yemeye oturdum ama sandalyede oturamıyorum batıyor sanki sonra pilates topunda yemek yemeye çalıştım 😅tam o sırada bi anda suyum geldi iç çamaşırıma baktım nişan da gelmişti kahverengi gibi akıntı vardı.Hemen duşa girip hızlıca su tuttum ve hastaneye yola çıktık yolda sancılarım iyice zorluyordu artık.Hastaneye vardık hemen açıklığa baktılar ve çok şaşırdılar ilk doğumum ama açıklığım 8 cm olmuş ,2 saat gibi kısa bir sürede 5 cm açılma olmuştu. Neredeyse evde doğuracakmışım🥲Sonra hemen doğuma hazırladılar . Ikınmakta biraz zorlandım ilk kastım kendimi doktor uyardı iter şekilde ıkınmaya çalıştım bu sefer zorlansam da onu doğru yaptıktan sonra 3 ıkınmada bebeğime kavuştum çok şükür 🙏🏻🥹🥰 Doğum korkusu yaşıyordum ben baya sancılar elbette kolay değildi ama çok şükür ki çok mutlu olduğum bir doğum hikayem oldu.İnşallah Allah herkese kolay sağlıklı doğumlar nasip eder🙏🏻🥰