Kızlar ben geçen gün doktora gittim nst de bebeğin kalp atışları 170 180 lerde yüksek çıktı dedim neden böyle oluyor hocam 130 140 kardaydı kalp atışı normalde hep öyle oluyordu dedim doktorda hızlı yürüyerek mi geldin dedi hayır dedim arabayla geldim peki sigara mı içtin geldin dedi evet dedim o yüzden kalp atışları yüksek dedi çok üzüldüm etkisini o zaman o şekilde gördüğüm için hiç bilmiyordum öyle bi etki ettiğini