Kızlar ben ikinci doğumumu genel yapmak istiyorum. Maalesef sigara kullanıyorum son 75 gün kaldı doğuma. Sizce genel de anestezi nasıl atılıyor sigaradan dolayı. Şu lanet şeyi bırakmak istesem de yapamıyorum maalesef. Kusmayla atanlar oluyormuş genelde anestezi ama doğum için farklı mı oluyor bilemedim. Yaşayanlar var mı?