AybarsUmay_ kartanesi___ Bende kızımın ismini Umay inci veya Umay Parla koymak istedim soy ismimizle uymadığı için sadece Umay kaldı😂
AybarsUmay_ kartanesi___ ben hiç zorlanmadım çok şükür aklımda zaten vardı lisedeyken Umay diye olunca pat diye koyuverdim😂😂