Mamoste12 normalde açıklığım yoktu gel başlatalım dedi çocuğun suyu azalmaya başladığı için riske atmayalım demişti hastaneye yattığım gün ebe muayene etti o gün şansa 2 cm açıklığım varmış sabah 7.30 da yattım hastaneye akşam 7.22 gibi doğurdum akşam 6 ya kadar 4,5 cm olmuştu açıklığım sonra suyumu patlattılar bi anda 7 cm oldum doğumhaneye aldıklarındada 2 3 ıkınmada doğdu kızım ☺️