Bu konudan anlayan arkadaşlardan yardım istiyorum bende gebelik şekeri çıktı ölçümlerin resimlerinide ekliyorum doktorum çok yüksek şekerin diyetisyenlede bu sonuç çıkarsa igneye başlıcaz dedi ama bence ignelik bir yükseklik değil siz ne düşünüyorsunuz acaba 