[silindi] kolay geçer inşallah ağrı olmuyor sadece sıvı verilirken hissediliyor sıvı diyen çok olmuştu burda. Ya bebeğe doğru düzgün bakmadı, zaten boy kilo söylemiyor. Öyle baktı üstün körü, ben sordum gelişimi iyi mi diye haftasıyla uyumlu dedi sadece. Hem içeri hem dışarı çok kalabalıktı, 1 dakika muayene süresiydi sadece🥲