Merhaba kızlar bende 2. Bebeğime hamileyim 5 bucuk yasında 1 oğlum var 2. Bebeğimde erkek nasipse kasım sonu doğum yapacagım biraz kaygılıyım süpriz bi gebelik oldu. Büyünü bırakma endisesi nasıl olucak korkusu her anne gibi endişeliyim allah hayırlısıyla doğurmayı nasip etsin hepimize